росія пропонує створити спільний дослідницький модуль на космічній станції для Китаю, Індії, Бразилії та ПАР

КИЇВ. 25 липня. УНН. Гендиректор російського космічного агентства «роскосмос» юрій борисов запропонував партнерам по БРІКСу створити спільний модуль для майбутньої орбітальної космічної станції, пише УНН з посиланням на CNN.

Деталі

Керівник російського космічного агентства, як вказано, запропонував взяти участь у будівництві спільного модуля партнерам по групі БРІКС – Бразилії, Індії, Китаю та Південній Африці.

Будівництво запланованої космічної станції слідує за минулорічним рішенням москви припинити десятирічне партнерство з NASA і вийти з застарілої Міжнародної космічної станції – одного з останніх каналів співпраці між росією і США.

Очікується, що перший етап запланованої космічної станції, відомої як російська орбітальна система (РОС), буде запущений у 2027 році, а ще чотири модулі будуть відправлені на орбіту між 2028 і 2030 роками.

З пропозицією розширити співпрацю над проектом за рахунок країн-партнерів БРІКС виступив юрій борисов, генеральний директор російського космічного агентства “роскосмос”. “Я хотів би запропонувати нашим партнерам по БРІКС розглянути можливість взяти участь у цьому проекті і спільними зусиллями створити повноцінний модуль”, – заявив він.

Також повідомлялося, що африканським країнам запропонували можливість створити свої власні модулі, і вказували, що росія “відкрита для співпраці” з іншими країнами.

Очікується, що екіпаж РОС спочатку складатиметься з двох космонавтів, а це означає, що кожен член екіпажу матиме більше обов’язків і ширшу відповідальність, ніж на МКС. російська влада сподівається, що нова запланована орбітальна станція допоможе розробити технології для майбутніх космічних польотів, в тому числі на Місяць і Марс.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Астрономи виявили невідомий космічний об’єкт, що вже понад 30 років подає нетипові радіосигнали

Поширити в соціальних мережах !